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Procesión Santo Cristo de La Sangre 5º SEMANA SANTA Palma
Procesión Cristo de La Sangre, Jueves de la SEMANA SANTA de 2013 en Palma de Mallorca. Es indudable que el origen de las cofradías está en el fervor popular por el Sant Crist de La Sang. No en vano, La Sang es la gran protagonista de la Semana Santa mallorquina. Según relata Pere Xamena Fiol en su ´Historia de Mallorca´, La Sang fue creada a mediados del siglo XV a instancias del Gran i General Consell cuando, en 1456, el rey Alfons el Magnàmim autorizó la reunión de los hospitales en un solo centro sanitario, los hay todavía en SINEU y otras localidades Mallorquinas. El Papa Calitxo III confirmó posteriormente esta unificación en 1548. Con esta operación se pretendía atender mucho mejor a los enfermos y, al mismo tiempo, reducir los gastos que suponía el mantener diversos hospitales desperdigados por toda la geografía urbana. El sustento económico del hospital quedó garantizado con la creación en el siglo XVI de la Cofradía de La Sang y con esta nacieron los prohoms, administradores de la cofradía, cuya tarea consistía en realizar las ácates, es decir, las aportaciones del pueblo al hospital. En la actualidad la prohomonía de La Sang tiene como misión escoltar al Cristo en las procesiones, acompañando a los sobreposats, que son los portadores de la santa imagen. La Sang fue el motivo que dio origen a las cofradías, las cuales estaban compuestas por los antiguos gremios profesionales que todos los Jueves Santo acompañaban al venerado Cristo por el casco antiguo de la ciudad. Aquellas cofradías compuestas por los gremios de carpinteros, herreros, panaderos, etcétera son el origen de las actuales cofradías, de 1910 hacia hoy, que cruzan Palma con toda solemnidad en los días de Semana Santa. Así dice el articulo de Tolo Payeras, publicado en EL MUNDO. No obstante, con tradiciones de mediados del siglo XIV, cada SEMANA SANTA de todos y cada uno de los lugares en que se celebra, han hecho suyas, las normas y reglas de la Hermandad de El Silencio (Sevilla).(1356) que desfila las madrugadas del Viernes Santo y cuya vestimenta Capirote, Túnica y Capa es normal verlas en todas las SEMANA SANTA de cualquier lugar de esta bendita ESPAÑA. Hay dos tipos de penitentes en las procesiones, LOS NAZARENOS DE LUZ, que procesionan con su antorcha de cera prendida, y los PENITENTES que siguen en penitencia, bien descalzos o portando cruces, al paso o trono que porta cada cofradía y que a diferencia de los NAZARENOS, su capirote no es en forma similar al ciprés, apuntando al cielo, sino en forma de paño que les cae sobre las espaldas. Desfilan en la Procesión de el Santísimo Cristo de La Sangre, las 33 cofradías que existen en la actualidad, mas la Prohomonía y los sobreposats, que portan sin vestimenta penitencial, el Santisimo Cristo de mediados del siglo XV.

Processó Crist de la Sang. És indubtable que l´origen de les confraries està en el fervor popular pel Sant Crist de la Sang. No en va, la Sang és la gran protagonista de la Setmana Santa mallorquina. Segons relata Pere Xamena Fiol en la seva ´Història de Mallorca´, La Sang va ser creada a mitjans del segle XV a instàncies del Gran i General Consell quan, en 1456, el rei Alfons el Magnàmim autoritzar la reunió dels hospitals en un sol centre sanitari , n´hi ha encara a SINEU i altres localitats Mallorquines. El Papa Calitxo III va confirmar posteriorment aquesta unificació en 1548. Amb aquesta operació es pretenia atendre molt millor als malalts i, al mateix temps, reduir les despeses que suposava el mantenir diversos hospitals escampats per tota la geografia urbana. El suport econòmic de l´hospital va quedar garantit amb la creació al segle XVI de la Confraria de la Sang i amb aquesta van néixer els prohoms, administradors de la confraria, la tasca consistia a realitzar les Acatis, és a dir, les aportacions del poble a l´hospital. En l´actualitat la Prohomonia de la Sang té com a missió escortar al Crist en les processons, acompanyant els sobreposats, que són els portadors de la santa imatge. La Sang va ser el motiu que va donar origen a les confraries, les quals estaven compostes pels antics gremis professionals que tots els Dijous Sant acompanyaven al venerat Crist pel nucli antic de la ciutat. Aquelles confraries compostes pels gremis de fusters, ferrers, forners, etc són l´origen de les actuals confraries, de 1910 cap a avui, que creuen Palma amb tota solemnitat en els dies de Setmana Santa. Així diu l´article de Tolo Payeras, publicat a EL MÓN. Tanmateix, amb tradicions de mitjans del segle XIV, cada SETMANA SANTA de tots i cadascun dels llocs en què se celebra, han fet seves, les normes i regles de la Germanor del Silenci (Sevilla). (1356) que desfila les matinades del Divendres Sant i la vestimenta Cucurulla, Túnica i Capa és normal veure-les en totes les SETMANA SANTA de qualsevol lloc d´aquesta beneïda ESPANYA. Hi ha dos tipus de penitents en les processons, ELS NATZARENS DE LLUM, que procesionan amb la seva torxa de cera encesa, i els PENITENTS que segueixen en penitència, bé descalços o portant creus, al pas o tron que porta cada confraria i que a diferència d´ els NATZARENS, el seu capirot no és en forma similar al xiprer, apuntant al cel, sinó en forma de drap que els cau sobre les espatlles. Desfilen en la Processó de el Santíssim Crist de la Sang, les 33 confraries que existeixen en l´actualitat, mes la Prohomonia i els sobreposats, que porten sense vestimenta penitencial, el Santíssim Crist de mitjans del segle XV.

Procession Christ of Sang. There is no doubt that the origin of the guilds is in the popular fervor by the Sant Crist de La Sang. Not surprisingly, La Sang is the star of Easter Mallorca. According Xamena Pere Fiol recounts in his ´History of Mallorca´, The Sang was created in the middle of the fifteenth century at the behest of the Great and General Council when, in 1456, King Alfonso the meeting Magnàmim authorized hospitals in one health center , there are still other localities SINEU and Shutters. Calitxo III Pope subsequently confirmed this unification in 1548. This operation was intended to better serve the sick and at the same time reducing the costs involved in maintaining various hospitals scattered throughout the urban geography. The hospital´s financial support was secured with the creation in the sixteenth century of the Brotherhood of La Sang and this was born the Prohoms, administrators of the guild, whose task was to perform the Achates, ie the contributions of the people to the hospital. Currently the prohomonía of La Sang escort mission is Christ in processions, accompanying the sobreposats, which are the bearers of the holy image. The Sang was the reason that led to the guilds, which were composed by the ancient artisans who all accompanied the revered Holy Thursday Christ through the old city. Those guilds guilds composed of carpenters, blacksmiths, bakers, and so are the origin of the current guilds, from 1910 to today, crossing palm with all solemnity in the days of Holy Week. Thus says the Payeras Tolo article published in THE WORLD. However, traditions of mid-fourteenth century, each EASTER each and every one of the places where it is celebrated, have taken over the rules and regulations of the Brotherhood of Silence (Sevilla). (1356) that parades dawn on Friday and whose dress Capirote, Tunic and Cloak is normal to see them in all EASTER anywhere in this blessed SPAIN. There are two types of Penitents in processions, THE LIGHT NAZARENES that procession with wax torch lit, and still in penance PENITENTES either barefoot or wearing crosses, to step or throne carried by each fraternity and that unlike the Nazarenes, the hood is not similar to cypress, pointing to heaven, but as they drop cloth on the backs. March in the Procession of the Holy Christ of the Blood, the 33 fraternities that exist today, but the sobreposats Prohomonía and which carry no penitential dress, the Holy Christ of mid-fifteenth century.

Prozession Christi der Sang. Es besteht kein Zweifel, dass der Ursprung der Zünfte in der beliebten Inbrunst von der Sant Crist de La Sang ist. Nicht überraschend ist La Sang der Stern von Ostern Mallorca. Nach Xamena Pere Fiol erzählt in seiner ´Geschichte der Mallorca´, war der Sang in der Mitte des fünfzehnten Jahrhunderts auf Geheiß des Großen und Allgemeinen Rat erstellt, wenn, im Jahre 1456, König Alfons der Sitzung Magnàmim ermächtigt Krankenhäuser in einem Gesundheitszentrum , gibt es noch andere Ortschaften SINEU und Fensterläden. Calitxo III Papst anschließend bestätigte diese Vereinigung im Jahre 1548. Dieser Vorgang wurde bestimmt, um besser auf die Kranken und gleichzeitig die Reduzierung der Kosten für die Aufrechterhaltung verschiedenen Krankenhäusern in der städtischen Geographie verstreut beteiligt. Das Krankenhaus der finanziellen Unterstützung wurde mit der Gründung im sechzehnten Jahrhundert von der Bruderschaft von La Sang gesichert und dies war das Prohoms, Verwalter der Gilde, deren Aufgabe es war, die Achates durchführen, dh die Beiträge der Menschen ins Krankenhaus geboren. Derzeit prohomonía von La Sang Escort Mission ist Christus in Prozessionen begleiten die sobreposats, die die Träger des heiligen Bildes sind. Der Sang war der Grund, dass die Zünfte, die von den alten Handwerkern, die alle begleitete den verehrten Gründonnerstag Christus durch die Altstadt zusammen geführt wurden. Diejenigen Gilden Gilden Zimmerleute, Schmiede, Bäcker, und so zusammengesetzt sind der Ursprung der aktuellen Zünfte, von 1910 bis heute, überqueren Handfläche mit aller Feierlichkeit in den Tagen der Karwoche. So spricht der Payeras Tolo Artikel in der Welt veröffentlicht. Allerdings Traditionen der Mitte des vierzehnten Jahrhunderts, die jeweils OSTERN jede und jeder von den Orten, wo sie gefeiert wird, haben sich in den Regeln und Vorschriften der Brotherhood of Silence (Sevilla) gemacht. (1356), die Paraden Morgendämmerung am Freitag und deren Kleid Capirote, Tunika und Umhang ist normal, dass sie in allen OSTERN überall sehen in diesem gesegneten SPANIEN. Es gibt zwei Arten von Büßer in Prozessionen, das Licht, dass NAZARENER Prozession mit Wachs Fackel, und noch in der Buße PENITENTES entweder barfuß oder mit Kreuzen, zu treten oder Thron von jedem durchgeführt Brüderlichkeit und dass im Gegensatz zu die Nazarener, die Haube ist nicht vergleichbar mit Zypressen und zeigte in den Himmel, aber sie fallen Tuch auf dem Rücken. März in der Prozession des Heiligen Christus des Blutes, die 33 Bruderschaften, die heute existieren, aber der sobreposats Prohomonía und dem Kleid tragen keine Buße, die Heiligen Christus der Mitte des fünfzehnten Jahrhunderts.
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Procesión Santo Cristo de La Sangre 4º SEMANA SANTA Palma
Procesión Cristo de La Sangre, Jueves de la SEMANA SANTA de 2013 en Palma de Mallorca. Es indudable que el origen de las cofradías está en el fervor popular por el Sant Crist de La Sang. No en vano, La Sang es la gran protagonista de la Semana Santa mallorquina. Según relata Pere Xamena Fiol en su ´Historia de Mallorca´, La Sang fue creada a mediados del siglo XV a instancias del Gran i General Consell cuando, en 1456, el rey Alfons el Magnàmim autorizó la reunión de los hospitales en un solo centro sanitario, los hay todavía en SINEU y otras localidades Mallorquinas. El Papa Calitxo III confirmó posteriormente esta unificación en 1548. Con esta operación se pretendía atender mucho mejor a los enfermos y, al mismo tiempo, reducir los gastos que suponía el mantener diversos hospitales desperdigados por toda la geografía urbana. El sustento económico del hospital quedó garantizado con la creación en el siglo XVI de la Cofradía de La Sang y con esta nacieron los prohoms, administradores de la cofradía, cuya tarea consistía en realizar las ácates, es decir, las aportaciones del pueblo al hospital. En la actualidad la prohomonía de La Sang tiene como misión escoltar al Cristo en las procesiones, acompañando a los sobreposats, que son los portadores de la santa imagen. La Sang fue el motivo que dio origen a las cofradías, las cuales estaban compuestas por los antiguos gremios profesionales que todos los Jueves Santo acompañaban al venerado Cristo por el casco antiguo de la ciudad. Aquellas cofradías compuestas por los gremios de carpinteros, herreros, panaderos, etcétera son el origen de las actuales cofradías, de 1910 hacia hoy, que cruzan Palma con toda solemnidad en los días de Semana Santa. Así dice el articulo de Tolo Payeras, publicado en EL MUNDO. No obstante, con tradiciones de mediados del siglo XIV, cada SEMANA SANTA de todos y cada uno de los lugares en que se celebra, han hecho suyas, las normas y reglas de la Hermandad de El Silencio (Sevilla).(1356) que desfila las madrugadas del Viernes Santo y cuya vestimenta Capirote, Túnica y Capa es normal verlas en todas las SEMANA SANTA de cualquier lugar de esta bendita ESPAÑA. Hay dos tipos de penitentes en las procesiones, LOS NAZARENOS DE LUZ, que procesionan con su antorcha de cera prendida, y los PENITENTES que siguen en penitencia, bien descalzos o portando cruces, al paso o trono que porta cada cofradía y que a diferencia de los NAZARENOS, su capirote no es en forma similar al ciprés, apuntando al cielo, sino en forma de paño que les cae sobre las espaldas. Desfilan en la Procesión de el Santísimo Cristo de La Sangre, las 33 cofradías que existen en la actualidad, mas la Prohomonía y los sobreposats, que portan sin vestimenta penitencial, el Santisimo Cristo de mediados del siglo XV.

Processó Crist de la Sang. És indubtable que l´origen de les confraries està en el fervor popular pel Sant Crist de la Sang. No en va, la Sang és la gran protagonista de la Setmana Santa mallorquina. Segons relata Pere Xamena Fiol en la seva ´Història de Mallorca´, La Sang va ser creada a mitjans del segle XV a instàncies del Gran i General Consell quan, en 1456, el rei Alfons el Magnàmim autoritzar la reunió dels hospitals en un sol centre sanitari , n´hi ha encara a SINEU i altres localitats Mallorquines. El Papa Calitxo III va confirmar posteriorment aquesta unificació en 1548. Amb aquesta operació es pretenia atendre molt millor als malalts i, al mateix temps, reduir les despeses que suposava el mantenir diversos hospitals escampats per tota la geografia urbana. El suport econòmic de l´hospital va quedar garantit amb la creació al segle XVI de la Confraria de la Sang i amb aquesta van néixer els prohoms, administradors de la confraria, la tasca consistia a realitzar les Acatis, és a dir, les aportacions del poble a l´hospital. En l´actualitat la Prohomonia de la Sang té com a missió escortar al Crist en les processons, acompanyant els sobreposats, que són els portadors de la santa imatge. La Sang va ser el motiu que va donar origen a les confraries, les quals estaven compostes pels antics gremis professionals que tots els Dijous Sant acompanyaven al venerat Crist pel nucli antic de la ciutat. Aquelles confraries compostes pels gremis de fusters, ferrers, forners, etc són l´origen de les actuals confraries, de 1910 cap a avui, que creuen Palma amb tota solemnitat en els dies de Setmana Santa. Així diu l´article de Tolo Payeras, publicat a EL MÓN. Tanmateix, amb tradicions de mitjans del segle XIV, cada SETMANA SANTA de tots i cadascun dels llocs en què se celebra, han fet seves, les normes i regles de la Germanor del Silenci (Sevilla). (1356) que desfila les matinades del Divendres Sant i la vestimenta Cucurulla, Túnica i Capa és normal veure-les en totes les SETMANA SANTA de qualsevol lloc d´aquesta beneïda ESPANYA. Hi ha dos tipus de penitents en les processons, ELS NATZARENS DE LLUM, que procesionan amb la seva torxa de cera encesa, i els PENITENTS que segueixen en penitència, bé descalços o portant creus, al pas o tron que porta cada confraria i que a diferència d´ els NATZARENS, el seu capirot no és en forma similar al xiprer, apuntant al cel, sinó en forma de drap que els cau sobre les espatlles. Desfilen en la Processó de el Santíssim Crist de la Sang, les 33 confraries que existeixen en l´actualitat, mes la Prohomonia i els sobreposats, que porten sense vestimenta penitencial, el Santíssim Crist de mitjans del segle XV.

Procession Christ of Sang. There is no doubt that the origin of the guilds is in the popular fervor by the Sant Crist de La Sang. Not surprisingly, La Sang is the star of Easter Mallorca. According Xamena Pere Fiol recounts in his ´History of Mallorca´, The Sang was created in the middle of the fifteenth century at the behest of the Great and General Council when, in 1456, King Alfonso the meeting Magnàmim authorized hospitals in one health center , there are still other localities SINEU and Shutters. Calitxo III Pope subsequently confirmed this unification in 1548. This operation was intended to better serve the sick and at the same time reducing the costs involved in maintaining various hospitals scattered throughout the urban geography. The hospital´s financial support was secured with the creation in the sixteenth century of the Brotherhood of La Sang and this was born the Prohoms, administrators of the guild, whose task was to perform the Achates, ie the contributions of the people to the hospital. Currently the prohomonía of La Sang escort mission is Christ in processions, accompanying the sobreposats, which are the bearers of the holy image. The Sang was the reason that led to the guilds, which were composed by the ancient artisans who all accompanied the revered Holy Thursday Christ through the old city. Those guilds guilds composed of carpenters, blacksmiths, bakers, and so are the origin of the current guilds, from 1910 to today, crossing palm with all solemnity in the days of Holy Week. Thus says the Payeras Tolo article published in THE WORLD. However, traditions of mid-fourteenth century, each EASTER each and every one of the places where it is celebrated, have taken over the rules and regulations of the Brotherhood of Silence (Sevilla). (1356) that parades dawn on Friday and whose dress Capirote, Tunic and Cloak is normal to see them in all EASTER anywhere in this blessed SPAIN. There are two types of Penitents in processions, THE LIGHT NAZARENES that procession with wax torch lit, and still in penance PENITENTES either barefoot or wearing crosses, to step or throne carried by each fraternity and that unlike the Nazarenes, the hood is not similar to cypress, pointing to heaven, but as they drop cloth on the backs. March in the Procession of the Holy Christ of the Blood, the 33 fraternities that exist today, but the sobreposats Prohomonía and which carry no penitential dress, the Holy Christ of mid-fifteenth century.

Prozession Christi der Sang. Es besteht kein Zweifel, dass der Ursprung der Zünfte in der beliebten Inbrunst von der Sant Crist de La Sang ist. Nicht überraschend ist La Sang der Stern von Ostern Mallorca. Nach Xamena Pere Fiol erzählt in seiner ´Geschichte der Mallorca´, war der Sang in der Mitte des fünfzehnten Jahrhunderts auf Geheiß des Großen und Allgemeinen Rat erstellt, wenn, im Jahre 1456, König Alfons der Sitzung Magnàmim ermächtigt Krankenhäuser in einem Gesundheitszentrum , gibt es noch andere Ortschaften SINEU und Fensterläden. Calitxo III Papst anschließend bestätigte diese Vereinigung im Jahre 1548. Dieser Vorgang wurde bestimmt, um besser auf die Kranken und gleichzeitig die Reduzierung der Kosten für die Aufrechterhaltung verschiedenen Krankenhäusern in der städtischen Geographie verstreut beteiligt. Das Krankenhaus der finanziellen Unterstützung wurde mit der Gründung im sechzehnten Jahrhundert von der Bruderschaft von La Sang gesichert und dies war das Prohoms, Verwalter der Gilde, deren Aufgabe es war, die Achates durchführen, dh die Beiträge der Menschen ins Krankenhaus geboren. Derzeit prohomonía von La Sang Escort Mission ist Christus in Prozessionen begleiten die sobreposats, die die Träger des heiligen Bildes sind. Der Sang war der Grund, dass die Zünfte, die von den alten Handwerkern, die alle begleitete den verehrten Gründonnerstag Christus durch die Altstadt zusammen geführt wurden. Diejenigen Gilden Gilden Zimmerleute, Schmiede, Bäcker, und so zusammengesetzt sind der Ursprung der aktuellen Zünfte, von 1910 bis heute, überqueren Handfläche mit aller Feierlichkeit in den Tagen der Karwoche. So spricht der Payeras Tolo Artikel in der Welt veröffentlicht. Allerdings Traditionen der Mitte des vierzehnten Jahrhunderts, die jeweils OSTERN jede und jeder von den Orten, wo sie gefeiert wird, haben sich in den Regeln und Vorschriften der Brotherhood of Silence (Sevilla) gemacht. (1356), die Paraden Morgendämmerung am Freitag und deren Kleid Capirote, Tunika und Umhang ist normal, dass sie in allen OSTERN überall sehen in diesem gesegneten SPANIEN. Es gibt zwei Arten von Büßer in Prozessionen, das Licht, dass NAZARENER Prozession mit Wachs Fackel, und noch in der Buße PENITENTES entweder barfuß oder mit Kreuzen, zu treten oder Thron von jedem durchgeführt Brüderlichkeit und dass im Gegensatz zu die Nazarener, die Haube ist nicht vergleichbar mit Zypressen und zeigte in den Himmel, aber sie fallen Tuch auf dem Rücken. März in der Prozession des Heiligen Christus des Blutes, die 33 Bruderschaften, die heute existieren, aber der sobreposats Prohomonía und dem Kleid tragen keine Buße, die Heiligen Christus der Mitte des fünfzehnten Jahrhunderts
Añadido: 1573 días antes por TonyMoya
Duración: 289.28
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Procesion Santo Cristo de La Sangre 3º SEMANA SANTA Palma
Procesión Cristo de La Sangre, Jueves de la SEMANA SANTA de 2013 en Palma de Mallorca. Es indudable que el origen de las cofradías está en el fervor popular por el Sant Crist de La Sang. No en vano, La Sang es la gran protagonista de la Semana Santa mallorquina. Según relata Pere Xamena Fiol en su ´Historia de Mallorca´, La Sang fue creada a mediados del siglo XV a instancias del Gran i General Consell cuando, en 1456, el rey Alfons el Magnàmim autorizó la reunión de los hospitales en un solo centro sanitario, los hay todavía en SINEU y otras localidades Mallorquinas. El Papa Calitxo III confirmó posteriormente esta unificación en 1548. Con esta operación se pretendía atender mucho mejor a los enfermos y, al mismo tiempo, reducir los gastos que suponía el mantener diversos hospitales desperdigados por toda la geografía urbana. El sustento económico del hospital quedó garantizado con la creación en el siglo XVI de la Cofradía de La Sang y con esta nacieron los prohoms, administradores de la cofradía, cuya tarea consistía en realizar las ácates, es decir, las aportaciones del pueblo al hospital. En la actualidad la prohomonía de La Sang tiene como misión escoltar al Cristo en las procesiones, acompañando a los sobreposats, que son los portadores de la santa imagen. La Sang fue el motivo que dio origen a las cofradías, las cuales estaban compuestas por los antiguos gremios profesionales que todos los Jueves Santo acompañaban al venerado Cristo por el casco antiguo de la ciudad. Aquellas cofradías compuestas por los gremios de carpinteros, herreros, panaderos, etcétera son el origen de las actuales cofradías, de 1910 hacia hoy, que cruzan Palma con toda solemnidad en los días de Semana Santa. Así dice el articulo de Tolo Payeras, publicado en EL MUNDO. No obstante, con tradiciones de mediados del siglo XIV, cada SEMANA SANTA de todos y cada uno de los lugares en que se celebra, han hecho suyas, las normas y reglas de la Hermandad de El Silencio (Sevilla).(1356) que desfila las madrugadas del Viernes Santo y cuya vestimenta Capirote, Túnica y Capa es normal verlas en todas las SEMANA SANTA de cualquier lugar de esta bendita ESPAÑA. Hay dos tipos de penitentes en las procesiones, LOS NAZARENOS DE LUZ, que procesionan con su antorcha de cera prendida, y los PENITENTES que siguen en penitencia, bien descalzos o portando cruces, al paso o trono que porta cada cofradía y que a diferencia de los NAZARENOS, su capirote no es en forma similar al ciprés, apuntando al cielo, sino en forma de paño que les cae sobre las espaldas. Desfilan en la Procesión de el Santísimo Cristo de La Sangre, las 33 cofradías que existen en la actualidad, mas la Prohomonía y los sobreposats, que portan sin vestimenta penitencial, el Santisimo Cristo de mediados del siglo XV.

Processó Crist de la Sang. És indubtable que l´origen de les confraries està en el fervor popular pel Sant Crist de la Sang. No en va, la Sang és la gran protagonista de la Setmana Santa mallorquina. Segons relata Pere Xamena Fiol en la seva ´Història de Mallorca´, La Sang va ser creada a mitjans del segle XV a instàncies del Gran i General Consell quan, en 1456, el rei Alfons el Magnàmim autoritzar la reunió dels hospitals en un sol centre sanitari , n´hi ha encara a SINEU i altres localitats Mallorquines. El Papa Calitxo III va confirmar posteriorment aquesta unificació en 1548. Amb aquesta operació es pretenia atendre molt millor als malalts i, al mateix temps, reduir les despeses que suposava el mantenir diversos hospitals escampats per tota la geografia urbana. El suport econòmic de l´hospital va quedar garantit amb la creació al segle XVI de la Confraria de la Sang i amb aquesta van néixer els prohoms, administradors de la confraria, la tasca consistia a realitzar les Acatis, és a dir, les aportacions del poble a l´hospital. En l´actualitat la Prohomonia de la Sang té com a missió escortar al Crist en les processons, acompanyant els sobreposats, que són els portadors de la santa imatge. La Sang va ser el motiu que va donar origen a les confraries, les quals estaven compostes pels antics gremis professionals que tots els Dijous Sant acompanyaven al venerat Crist pel nucli antic de la ciutat. Aquelles confraries compostes pels gremis de fusters, ferrers, forners, etc són l´origen de les actuals confraries, de 1910 cap a avui, que creuen Palma amb tota solemnitat en els dies de Setmana Santa. Així diu l´article de Tolo Payeras, publicat a EL MÓN. Tanmateix, amb tradicions de mitjans del segle XIV, cada SETMANA SANTA de tots i cadascun dels llocs en què se celebra, han fet seves, les normes i regles de la Germanor del Silenci (Sevilla). (1356) que desfila les matinades del Divendres Sant i la vestimenta Cucurulla, Túnica i Capa és normal veure-les en totes les SETMANA SANTA de qualsevol lloc d´aquesta beneïda ESPANYA. Hi ha dos tipus de penitents en les processons, ELS NATZARENS DE LLUM, que procesionan amb la seva torxa de cera encesa, i els PENITENTS que segueixen en penitència, bé descalços o portant creus, al pas o tron que porta cada confraria i que a diferència d´ els NATZARENS, el seu capirot no és en forma similar al xiprer, apuntant al cel, sinó en forma de drap que els cau sobre les espatlles. Desfilen en la Processó de el Santíssim Crist de la Sang, les 33 confraries que existeixen en l´actualitat, mes la Prohomonia i els sobreposats, que porten sense vestimenta penitencial, el Santíssim Crist de mitjans del segle XV.

Procession Christ of Sang. There is no doubt that the origin of the guilds is in the popular fervor by the Sant Crist de La Sang. Not surprisingly, La Sang is the star of Easter Mallorca. According Xamena Pere Fiol recounts in his ´History of Mallorca´, The Sang was created in the middle of the fifteenth century at the behest of the Great and General Council when, in 1456, King Alfonso the meeting Magnàmim authorized hospitals in one health center , there are still other localities SINEU and Shutters. Calitxo III Pope subsequently confirmed this unification in 1548. This operation was intended to better serve the sick and at the same time reducing the costs involved in maintaining various hospitals scattered throughout the urban geography. The hospital´s financial support was secured with the creation in the sixteenth century of the Brotherhood of La Sang and this was born the Prohoms, administrators of the guild, whose task was to perform the Achates, ie the contributions of the people to the hospital. Currently the prohomonía of La Sang escort mission is Christ in processions, accompanying the sobreposats, which are the bearers of the holy image. The Sang was the reason that led to the guilds, which were composed by the ancient artisans who all accompanied the revered Holy Thursday Christ through the old city. Those guilds guilds composed of carpenters, blacksmiths, bakers, and so are the origin of the current guilds, from 1910 to today, crossing palm with all solemnity in the days of Holy Week. Thus says the Payeras Tolo article published in THE WORLD. However, traditions of mid-fourteenth century, each EASTER each and every one of the places where it is celebrated, have taken over the rules and regulations of the Brotherhood of Silence (Sevilla). (1356) that parades dawn on Friday and whose dress Capirote, Tunic and Cloak is normal to see them in all EASTER anywhere in this blessed SPAIN. There are two types of Penitents in processions, THE LIGHT NAZARENES that procession with wax torch lit, and still in penance PENITENTES either barefoot or wearing crosses, to step or throne carried by each fraternity and that unlike the Nazarenes, the hood is not similar to cypress, pointing to heaven, but as they drop cloth on the backs. March in the Procession of the Holy Christ of the Blood, the 33 fraternities that exist today, but the sobreposats Prohomonía and which carry no penitential dress, the Holy Christ of mid-fifteenth century.

Prozession Christi der Sang. Es besteht kein Zweifel, dass der Ursprung der Zünfte in der beliebten Inbrunst von der Sant Crist de La Sang ist. Nicht überraschend ist La Sang der Stern von Ostern Mallorca. Nach Xamena Pere Fiol erzählt in seiner ´Geschichte der Mallorca´, war der Sang in der Mitte des fünfzehnten Jahrhunderts auf Geheiß des Großen und Allgemeinen Rat erstellt, wenn, im Jahre 1456, König Alfons der Sitzung Magnàmim ermächtigt Krankenhäuser in einem Gesundheitszentrum , gibt es noch andere Ortschaften SINEU und Fensterläden. Calitxo III Papst anschließend bestätigte diese Vereinigung im Jahre 1548. Dieser Vorgang wurde bestimmt, um besser auf die Kranken und gleichzeitig die Reduzierung der Kosten für die Aufrechterhaltung verschiedenen Krankenhäusern in der städtischen Geographie verstreut beteiligt. Das Krankenhaus der finanziellen Unterstützung wurde mit der Gründung im sechzehnten Jahrhundert von der Bruderschaft von La Sang gesichert und dies war das Prohoms, Verwalter der Gilde, deren Aufgabe es war, die Achates durchführen, dh die Beiträge der Menschen ins Krankenhaus geboren. Derzeit prohomonía von La Sang Escort Mission ist Christus in Prozessionen begleiten die sobreposats, die die Träger des heiligen Bildes sind. Der Sang war der Grund, dass die Zünfte, die von den alten Handwerkern, die alle begleitete den verehrten Gründonnerstag Christus durch die Altstadt zusammen geführt wurden. Diejenigen Gilden Gilden Zimmerleute, Schmiede, Bäcker, und so zusammengesetzt sind der Ursprung der aktuellen Zünfte, von 1910 bis heute, überqueren Handfläche mit aller Feierlichkeit in den Tagen der Karwoche. So spricht der Payeras Tolo Artikel in der Welt veröffentlicht. Allerdings Traditionen der Mitte des vierzehnten Jahrhunderts, die jeweils OSTERN jede und jeder von den Orten, wo sie gefeiert wird, haben sich in den Regeln und Vorschriften der Brotherhood of Silence (Sevilla) gemacht. (1356), die Paraden Morgendämmerung am Freitag und deren Kleid Capirote, Tunika und Umhang ist normal, dass sie in allen OSTERN überall sehen in diesem gesegneten SPANIEN. Es gibt zwei Arten von Büßer in Prozessionen, das Licht, dass NAZARENER Prozession mit Wachs Fackel, und noch in der Buße PENITENTES entweder barfuß oder mit Kreuzen, zu treten oder Thron von jedem durchgeführt Brüderlichkeit und dass im Gegensatz zu die Nazarener, die Haube ist nicht vergleichbar mit Zypressen und zeigte in den Himmel, aber sie fallen Tuch auf dem Rücken. März in der Prozession des Heiligen Christus des Blutes, die 33 Bruderschaften, die heute existieren, aber der sobreposats Prohomonía und dem Kleid tragen keine Buße, die Heiligen Christus der Mitte des fünfzehnten Jahrhunderts.
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Procesion del Cristo de La Sangre 2º SEMANA SANTA 2013
Procesión Cristo de La Sangre, Jueves de la SEMANA SANTA de 2013 en Palma de Mallorca. Es indudable que el origen de las cofradías está en el fervor popular por el Sant Crist de La Sang. No en vano, La Sang es la gran protagonista de la Semana Santa mallorquina. Según relata Pere Xamena Fiol en su ´Historia de Mallorca´, La Sang fue creada a mediados del siglo XV a instancias del Gran i General Consell cuando, en 1456, el rey Alfons el Magnàmim autorizó la reunión de los hospitales en un solo centro sanitario, los hay todavía en SINEU y otras localidades Mallorquinas. El Papa Calitxo III confirmó posteriormente esta unificación en 1548. Con esta operación se pretendía atender mucho mejor a los enfermos y, al mismo tiempo, reducir los gastos que suponía el mantener diversos hospitales desperdigados por toda la geografía urbana. El sustento económico del hospital quedó garantizado con la creación en el siglo XVI de la Cofradía de La Sang y con esta nacieron los prohoms, administradores de la cofradía, cuya tarea consistía en realizar las ácates, es decir, las aportaciones del pueblo al hospital. En la actualidad la prohomonía de La Sang tiene como misión escoltar al Cristo en las procesiones, acompañando a los sobreposats, que son los portadores de la santa imagen. La Sang fue el motivo que dio origen a las cofradías, las cuales estaban compuestas por los antiguos gremios profesionales que todos los Jueves Santo acompañaban al venerado Cristo por el casco antiguo de la ciudad. Aquellas cofradías compuestas por los gremios de carpinteros, herreros, panaderos, etcétera son el origen de las actuales cofradías, de 1910 hacia hoy, que cruzan Palma con toda solemnidad en los días de Semana Santa. Así dice el articulo de Tolo Payeras, publicado en EL MUNDO. No obstante, con tradiciones de mediados del siglo XIV, cada SEMANA SANTA de todos y cada uno de los lugares en que se celebra, han hecho suyas, las normas y reglas de la Hermandad de El Silencio (Sevilla).(1356) que desfila las madrugadas del Viernes Santo y cuya vestimenta Capirote, Túnica y Capa es normal verlas en todas las SEMANA SANTA de cualquier lugar de esta bendita ESPAÑA. Hay dos tipos de penitentes en las procesiones, LOS NAZARENOS DE LUZ, que procesionan con su antorcha de cera prendida, y los PENITENTES que siguen en penitencia, bien descalzos o portando cruces, al paso o trono que porta cada cofradía y que a diferencia de los NAZARENOS, su capirote no es en forma similar al ciprés, apuntando al cielo, sino en forma de paño que les cae sobre las espaldas. Desfilan en la Procesión de el Santísimo Cristo de La Sangre, las 33 cofradías que existen en la actualidad, mas la Prohomonía y los sobreposats, que portan sin vestimenta penitencial, el Santisimo Cristo de mediados del siglo XV.

Processó Crist de la Sang. És indubtable que l´origen de les confraries està en el fervor popular pel Sant Crist de la Sang. No en va, la Sang és la gran protagonista de la Setmana Santa mallorquina. Segons relata Pere Xamena Fiol en la seva ´Història de Mallorca´, La Sang va ser creada a mitjans del segle XV a instàncies del Gran i General Consell quan, en 1456, el rei Alfons el Magnàmim autoritzar la reunió dels hospitals en un sol centre sanitari , n´hi ha encara a SINEU i altres localitats Mallorquines. El Papa Calitxo III va confirmar posteriorment aquesta unificació en 1548. Amb aquesta operació es pretenia atendre molt millor als malalts i, al mateix temps, reduir les despeses que suposava el mantenir diversos hospitals escampats per tota la geografia urbana. El suport econòmic de l´hospital va quedar garantit amb la creació al segle XVI de la Confraria de la Sang i amb aquesta van néixer els prohoms, administradors de la confraria, la tasca consistia a realitzar les Acatis, és a dir, les aportacions del poble a l´hospital. En l´actualitat la Prohomonia de la Sang té com a missió escortar al Crist en les processons, acompanyant els sobreposats, que són els portadors de la santa imatge. La Sang va ser el motiu que va donar origen a les confraries, les quals estaven compostes pels antics gremis professionals que tots els Dijous Sant acompanyaven al venerat Crist pel nucli antic de la ciutat. Aquelles confraries compostes pels gremis de fusters, ferrers, forners, etc són l´origen de les actuals confraries, de 1910 cap a avui, que creuen Palma amb tota solemnitat en els dies de Setmana Santa. Així diu l´article de Tolo Payeras, publicat a EL MÓN. Tanmateix, amb tradicions de mitjans del segle XIV, cada SETMANA SANTA de tots i cadascun dels llocs en què se celebra, han fet seves, les normes i regles de la Germanor del Silenci (Sevilla). (1356) que desfila les matinades del Divendres Sant i la vestimenta Cucurulla, Túnica i Capa és normal veure-les en totes les SETMANA SANTA de qualsevol lloc d´aquesta beneïda ESPANYA. Hi ha dos tipus de penitents en les processons, ELS NATZARENS DE LLUM, que procesionan amb la seva torxa de cera encesa, i els PENITENTS que segueixen en penitència, bé descalços o portant creus, al pas o tron que porta cada confraria i que a diferència d´ els NATZARENS, el seu capirot no és en forma similar al xiprer, apuntant al cel, sinó en forma de drap que els cau sobre les espatlles. Desfilen en la Processó de el Santíssim Crist de la Sang, les 33 confraries que existeixen en l´actualitat, mes la Prohomonia i els sobreposats, que porten sense vestimenta penitencial, el Santíssim Crist de mitjans del segle XV.

Procession Christ of Sang. There is no doubt that the origin of the guilds is in the popular fervor by the Sant Crist de La Sang. Not surprisingly, La Sang is the star of Easter Mallorca. According Xamena Pere Fiol recounts in his ´History of Mallorca´, The Sang was created in the middle of the fifteenth century at the behest of the Great and General Council when, in 1456, King Alfonso the meeting Magnàmim authorized hospitals in one health center , there are still other localities SINEU and Shutters. Calitxo III Pope subsequently confirmed this unification in 1548. This operation was intended to better serve the sick and at the same time reducing the costs involved in maintaining various hospitals scattered throughout the urban geography. The hospital´s financial support was secured with the creation in the sixteenth century of the Brotherhood of La Sang and this was born the Prohoms, administrators of the guild, whose task was to perform the Achates, ie the contributions of the people to the hospital. Currently the prohomonía of La Sang escort mission is Christ in processions, accompanying the sobreposats, which are the bearers of the holy image. The Sang was the reason that led to the guilds, which were composed by the ancient artisans who all accompanied the revered Holy Thursday Christ through the old city. Those guilds guilds composed of carpenters, blacksmiths, bakers, and so are the origin of the current guilds, from 1910 to today, crossing palm with all solemnity in the days of Holy Week. Thus says the Payeras Tolo article published in THE WORLD. However, traditions of mid-fourteenth century, each EASTER each and every one of the places where it is celebrated, have taken over the rules and regulations of the Brotherhood of Silence (Sevilla). (1356) that parades dawn on Friday and whose dress Capirote, Tunic and Cloak is normal to see them in all EASTER anywhere in this blessed SPAIN. There are two types of Penitents in processions, THE LIGHT NAZARENES that procession with wax torch lit, and still in penance PENITENTES either barefoot or wearing crosses, to step or throne carried by each fraternity and that unlike the Nazarenes, the hood is not similar to cypress, pointing to heaven, but as they drop cloth on the backs. March in the Procession of the Holy Christ of the Blood, the 33 fraternities that exist today, but the sobreposats Prohomonía and which carry no penitential dress, the Holy Christ of mid-fifteenth century.

Prozession Christi der Sang. Es besteht kein Zweifel, dass der Ursprung der Zünfte in der beliebten Inbrunst von der Sant Crist de La Sang ist. Nicht überraschend ist La Sang der Stern von Ostern Mallorca. Nach Xamena Pere Fiol erzählt in seiner ´Geschichte der Mallorca´, war der Sang in der Mitte des fünfzehnten Jahrhunderts auf Geheiß des Großen und Allgemeinen Rat erstellt, wenn, im Jahre 1456, König Alfons der Sitzung Magnàmim ermächtigt Krankenhäuser in einem Gesundheitszentrum , gibt es noch andere Ortschaften SINEU und Fensterläden. Calitxo III Papst anschließend bestätigte diese Vereinigung im Jahre 1548. Dieser Vorgang wurde bestimmt, um besser auf die Kranken und gleichzeitig die Reduzierung der Kosten für die Aufrechterhaltung verschiedenen Krankenhäusern in der städtischen Geographie verstreut beteiligt. Das Krankenhaus der finanziellen Unterstützung wurde mit der Gründung im sechzehnten Jahrhundert von der Bruderschaft von La Sang gesichert und dies war das Prohoms, Verwalter der Gilde, deren Aufgabe es war, die Achates durchführen, dh die Beiträge der Menschen ins Krankenhaus geboren. Derzeit prohomonía von La Sang Escort Mission ist Christus in Prozessionen begleiten die sobreposats, die die Träger des heiligen Bildes sind. Der Sang war der Grund, dass die Zünfte, die von den alten Handwerkern, die alle begleitete den verehrten Gründonnerstag Christus durch die Altstadt zusammen geführt wurden. Diejenigen Gilden Gilden Zimmerleute, Schmiede, Bäcker, und so zusammengesetzt sind der Ursprung der aktuellen Zünfte, von 1910 bis heute, überqueren Handfläche mit aller Feierlichkeit in den Tagen der Karwoche. So spricht der Payeras Tolo Artikel in der Welt veröffentlicht. Allerdings Traditionen der Mitte des vierzehnten Jahrhunderts, die jeweils OSTERN jede und jeder von den Orten, wo sie gefeiert wird, haben sich in den Regeln und Vorschriften der Brotherhood of Silence (Sevilla) gemacht. (1356), die Paraden Morgendämmerung am Freitag und deren Kleid Capirote, Tunika und Umhang ist normal, dass sie in allen OSTERN überall sehen in diesem gesegneten SPANIEN. Es gibt zwei Arten von Büßer in Prozessionen, das Licht, dass NAZARENER Prozession mit Wachs Fackel, und noch in der Buße PENITENTES entweder barfuß oder mit Kreuzen, zu treten oder Thron von jedem durchgeführt Brüderlichkeit und dass im Gegensatz zu die Nazarener, die Haube ist nicht vergleichbar mit Zypressen und zeigte in den Himmel, aber sie fallen Tuch auf dem Rücken. März in der Prozession des Heiligen Christus des Blutes, die 33 Bruderschaften, die heute existieren, aber der sobreposats Prohomonía und dem Kleid tragen keine Buße, die Heiligen Christus der Mitte des fünfzehnten Jahrhunderts.
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Procesion del Cristo de La Sangre 1º SEMANA SANTA 2013 1º
Procesión Cristo de La Sangre, Jueves de la SEMANA SANTA de 2013 en Palma de Mallorca. Es indudable que el origen de las cofradías está en el fervor popular por el Sant Crist de La Sang. No en vano, La Sang es la gran protagonista de la Semana Santa mallorquina. Según relata Pere Xamena Fiol en su ´Historia de Mallorca´, La Sang fue creada a mediados del siglo XV a instancias del Gran i General Consell cuando, en 1456, el rey Alfons el Magnàmim autorizó la reunión de los hospitales en un solo centro sanitario, los hay todavía en SINEU y otras localidades Mallorquinas. El Papa Calitxo III confirmó posteriormente esta unificación en 1548. Con esta operación se pretendía atender mucho mejor a los enfermos y, al mismo tiempo, reducir los gastos que suponía el mantener diversos hospitales desperdigados por toda la geografía urbana. El sustento económico del hospital quedó garantizado con la creación en el siglo XVI de la Cofradía de La Sang y con esta nacieron los prohoms, administradores de la cofradía, cuya tarea consistía en realizar las ácates, es decir, las aportaciones del pueblo al hospital. En la actualidad la prohomonía de La Sang tiene como misión escoltar al Cristo en las procesiones, acompañando a los sobreposats, que son los portadores de la santa imagen. La Sang fue el motivo que dio origen a las cofradías, las cuales estaban compuestas por los antiguos gremios profesionales que todos los Jueves Santo acompañaban al venerado Cristo por el casco antiguo de la ciudad. Aquellas cofradías compuestas por los gremios de carpinteros, herreros, panaderos, etcétera son el origen de las actuales cofradías, de 1910 hacia hoy, que cruzan Palma con toda solemnidad en los días de Semana Santa. Así dice el articulo de Tolo Payeras, publicado en EL MUNDO. No obstante, con tradiciones de mediados del siglo XIV, cada SEMANA SANTA de todos y cada uno de los lugares en que se celebra, han hecho suyas, las normas y reglas de la Hermandad de El Silencio (Sevilla).(1356) que desfila las madrugadas del Viernes Santo y cuya vestimenta Capirote, Túnica y Capa es normal verlas en todas las SEMANA SANTA de cualquier lugar de esta bendita ESPAÑA. Hay dos tipos de penitentes en las procesiones, LOS NAZARENOS DE LUZ, que procesionan con su antorcha de cera prendida, y los PENITENTES que siguen en penitencia, bien descalzos o portando cruces, al paso o trono que porta cada cofradía y que a diferencia de los NAZARENOS, su capirote no es en forma similar al ciprés, apuntando al cielo, sino en forma de paño que les cae sobre las espaldas. Desfilan en la Procesión de el Santísimo Cristo de La Sangre, las 33 cofradías que existen en la actualidad, mas la Prohomonía y los sobreposats, que portan sin vestimenta penitencial, el Santisimo Cristo de mediados del siglo XV.

Processó Crist de la Sang. És indubtable que l´origen de les confraries està en el fervor popular pel Sant Crist de la Sang. No en va, la Sang és la gran protagonista de la Setmana Santa mallorquina. Segons relata Pere Xamena Fiol en la seva ´Història de Mallorca´, La Sang va ser creada a mitjans del segle XV a instàncies del Gran i General Consell quan, en 1456, el rei Alfons el Magnàmim autoritzar la reunió dels hospitals en un sol centre sanitari , n´hi ha encara a SINEU i altres localitats Mallorquines. El Papa Calitxo III va confirmar posteriorment aquesta unificació en 1548. Amb aquesta operació es pretenia atendre molt millor als malalts i, al mateix temps, reduir les despeses que suposava el mantenir diversos hospitals escampats per tota la geografia urbana. El suport econòmic de l´hospital va quedar garantit amb la creació al segle XVI de la Confraria de la Sang i amb aquesta van néixer els prohoms, administradors de la confraria, la tasca consistia a realitzar les Acatis, és a dir, les aportacions del poble a l´hospital. En l´actualitat la Prohomonia de la Sang té com a missió escortar al Crist en les processons, acompanyant els sobreposats, que són els portadors de la santa imatge. La Sang va ser el motiu que va donar origen a les confraries, les quals estaven compostes pels antics gremis professionals que tots els Dijous Sant acompanyaven al venerat Crist pel nucli antic de la ciutat. Aquelles confraries compostes pels gremis de fusters, ferrers, forners, etc són l´origen de les actuals confraries, de 1910 cap a avui, que creuen Palma amb tota solemnitat en els dies de Setmana Santa. Així diu l´article de Tolo Payeras, publicat a EL MÓN. Tanmateix, amb tradicions de mitjans del segle XIV, cada SETMANA SANTA de tots i cadascun dels llocs en què se celebra, han fet seves, les normes i regles de la Germanor del Silenci (Sevilla). (1356) que desfila les matinades del Divendres Sant i la vestimenta Cucurulla, Túnica i Capa és normal veure-les en totes les SETMANA SANTA de qualsevol lloc d´aquesta beneïda ESPANYA. Hi ha dos tipus de penitents en les processons, ELS NATZARENS DE LLUM, que procesionan amb la seva torxa de cera encesa, i els PENITENTS que segueixen en penitència, bé descalços o portant creus, al pas o tron que porta cada confraria i que a diferència d´ els NATZARENS, el seu capirot no és en forma similar al xiprer, apuntant al cel, sinó en forma de drap que els cau sobre les espatlles. Desfilen en la Processó de el Santíssim Crist de la Sang, les 33 confraries que existeixen en l´actualitat, mes la Prohomonia i els sobreposats, que porten sense vestimenta penitencial, el Santíssim Crist de mitjans del segle XV.

Procession Christ of Sang. There is no doubt that the origin of the guilds is in the popular fervor by the Sant Crist de La Sang. Not surprisingly, La Sang is the star of Easter Mallorca. According Xamena Pere Fiol recounts in his ´History of Mallorca´, The Sang was created in the middle of the fifteenth century at the behest of the Great and General Council when, in 1456, King Alfonso the meeting Magnàmim authorized hospitals in one health center , there are still other localities SINEU and Shutters. Calitxo III Pope subsequently confirmed this unification in 1548. This operation was intended to better serve the sick and at the same time reducing the costs involved in maintaining various hospitals scattered throughout the urban geography. The hospital´s financial support was secured with the creation in the sixteenth century of the Brotherhood of La Sang and this was born the Prohoms, administrators of the guild, whose task was to perform the Achates, ie the contributions of the people to the hospital. Currently the prohomonía of La Sang escort mission is Christ in processions, accompanying the sobreposats, which are the bearers of the holy image. The Sang was the reason that led to the guilds, which were composed by the ancient artisans who all accompanied the revered Holy Thursday Christ through the old city. Those guilds guilds composed of carpenters, blacksmiths, bakers, and so are the origin of the current guilds, from 1910 to today, crossing palm with all solemnity in the days of Holy Week. Thus says the Payeras Tolo article published in THE WORLD. However, traditions of mid-fourteenth century, each EASTER each and every one of the places where it is celebrated, have taken over the rules and regulations of the Brotherhood of Silence (Sevilla). (1356) that parades dawn on Friday and whose dress Capirote, Tunic and Cloak is normal to see them in all EASTER anywhere in this blessed SPAIN. There are two types of Penitents in processions, THE LIGHT NAZARENES that procession with wax torch lit, and still in penance PENITENTES either barefoot or wearing crosses, to step or throne carried by each fraternity and that unlike the Nazarenes, the hood is not similar to cypress, pointing to heaven, but as they drop cloth on the backs. March in the Procession of the Holy Christ of the Blood, the 33 fraternities that exist today, but the sobreposats Prohomonía and which carry no penitential dress, the Holy Christ of mid-fifteenth century.

Prozession Christi der Sang. Es besteht kein Zweifel, dass der Ursprung der Zünfte in der beliebten Inbrunst von der Sant Crist de La Sang ist. Nicht überraschend ist La Sang der Stern von Ostern Mallorca. Nach Xamena Pere Fiol erzählt in seiner ´Geschichte der Mallorca´, war der Sang in der Mitte des fünfzehnten Jahrhunderts auf Geheiß des Großen und Allgemeinen Rat erstellt, wenn, im Jahre 1456, König Alfons der Sitzung Magnàmim ermächtigt Krankenhäuser in einem Gesundheitszentrum , gibt es noch andere Ortschaften SINEU und Fensterläden. Calitxo III Papst anschließend bestätigte diese Vereinigung im Jahre 1548. Dieser Vorgang wurde bestimmt, um besser auf die Kranken und gleichzeitig die Reduzierung der Kosten für die Aufrechterhaltung verschiedenen Krankenhäusern in der städtischen Geographie verstreut beteiligt. Das Krankenhaus der finanziellen Unterstützung wurde mit der Gründung im sechzehnten Jahrhundert von der Bruderschaft von La Sang gesichert und dies war das Prohoms, Verwalter der Gilde, deren Aufgabe es war, die Achates durchführen, dh die Beiträge der Menschen ins Krankenhaus geboren. Derzeit prohomonía von La Sang Escort Mission ist Christus in Prozessionen begleiten die sobreposats, die die Träger des heiligen Bildes sind. Der Sang war der Grund, dass die Zünfte, die von den alten Handwerkern, die alle begleitete den verehrten Gründonnerstag Christus durch die Altstadt zusammen geführt wurden. Diejenigen Gilden Gilden Zimmerleute, Schmiede, Bäcker, und so zusammengesetzt sind der Ursprung der aktuellen Zünfte, von 1910 bis heute, überqueren Handfläche mit aller Feierlichkeit in den Tagen der Karwoche. So spricht der Payeras Tolo Artikel in der Welt veröffentlicht. Allerdings Traditionen der Mitte des vierzehnten Jahrhunderts, die jeweils OSTERN jede und jeder von den Orten, wo sie gefeiert wird, haben sich in den Regeln und Vorschriften der Brotherhood of Silence (Sevilla) gemacht. (1356), die Paraden Morgendämmerung am Freitag und deren Kleid Capirote, Tunika und Umhang ist normal, dass sie in allen OSTERN überall sehen in diesem gesegneten SPANIEN. Es gibt zwei Arten von Büßer in Prozessionen, das Licht, dass NAZARENER Prozession mit Wachs Fackel, und noch in der Buße PENITENTES entweder barfuß oder mit Kreuzen, zu treten oder Thron von jedem durchgeführt Brüderlichkeit und dass im Gegensatz zu die Nazarener, die Haube ist nicht vergleichbar mit Zypressen und zeigte in den Himmel, aber sie fallen Tuch auf dem Rücken. März in der Prozession des Heiligen Christus des Blutes, die 33 Bruderschaften, die heute existieren, aber der sobreposats Prohomonía und dem Kleid tragen keine Buße, die Heiligen Christus der Mitte des fünfzehnten Jahrhunderts.
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Duración: 351.52
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Via Crucis 12ª Estacion de Llorenc Moya Semana Santa 2012
DUODÉCIMA ESTACIÓN
JESÚS MUERE

-Mort cruel, que per sang amb Ell te lligues:
qui ens donarà, des d´ara, el vi i el mos?
Jo el veia, abans, com un ramell de flors,
i, retut, ara em sembla un feix d´espigues.

Però, mort amorosa, no et desdigues:
maridàt per tres dies amb son Cos,
que el Nuví ja té el llavi mig desclòs:
bes novell, en reclam d´amors antigues.

Qui pujàs al bell arbre nupcial
i n´hagués una branca de coral...
Mes, ai trist!, que l´Espòs és a la cima.

-Ja l´hauràs, fosca espessa de la nit,
perquè l´Espòs s´ha esmorrellat el pit,
i pel tronc tot l´amor li regalima.-

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Via Crucis Semana Santa 2012 Llorenç Moya 7ª Estacion
SÉPTIMA ESTACIÓN
JESÚS CAE POR SEGUNDA VEZ

Latzur ja t´ha amidat, i no té nimbe
per a tanta dolor... Tórtora en vol,
per què t´has fet cançó de flabiol,
si saps que, en reco, cau de timba en timba?

Canya fesa, la terra amb el corimbe
dels seus dits pàl.lids, t´acarona: vol
que brolli sang la teya clau de sol,
el Sol humil que, per a créixer, minva...

Aixeca´!, doncs, melòdic Degotall,
d´aquesta terra ofena a l´infinit,
i, quan pautat al pentagrama et vegis

amb claus de lluna i notes de cristall,
fes ressonar en el bosc de cada pit
la fuga palpitant dels teus arpegis.

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Duración: 159.50
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Via Crucis 6ª Estacion de Llorenc Moya Semana Santa 2012
SEXTA ESTACIÓN
La Verónica enjuga la frente de JESÚS

Branca gentil, tripètala poncella
de nard, vinclada en gest de pietat,
la Faç d´un sol Amor s´ha triplicat
en vostres mans... Carícia novella,

sou nuvia, i el plor us desmantella
castament, perquè a vostre Enamorat
la florida de sang l´ha coronat
Salomó del clavell i la rosella.

No ploreu, font gemmada de la fe,
puix, malgrat que l´amor del Natzarè
en rierols de púrpura es derrama,

és més ferma la joia del Nuví,
i en la intacta pudícia del lli
nupcial, ja us hi ha escrit l´epitalami.

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Duración: 110.13
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Via Crucis Semana Santa 2012 Llorenç Moya 3ª Estacion
TERCERA ESTACIÓN. JESÚS CAE POR PRIMERA VEZ

Jo no sabia que caigués la Rosa
intacta, com un petal tremolós.
Va néixer al tany, sadolla de colors
embriagants, i ara en la pols reposa...

Lliri donzcll, prcniu-la per esposa,
que les noccs dc sang són per a vós,
i al<;:au-la amullt, clarors contra clarors
d´alba immincnt i eternitat desclosa.

Pietat dc les Hors i dc la Hum
vigilant, camiuoi dc primavera,
cap frisan,,~a dc ullvi no llS consum

i la Rosa macada ja liS espera...
Pietat, fes-te ouada de perfum
nupcial, si tTUS pir d´al[lbeguera!

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Via Crucis Semana Santa 2012 Llorenç Moya 1ª Estacion
PRIMERA ESTACIÓ ]ESÚS ÉS CONDEMNAT A MORT
Ai, Marbre cast, intacte del pretori,
tebi com I´alba i com el Hiri, blanc,
l´odi t´obre la grácia del flanc
per tal que en grana el teu roser s´esflori.
1 els blasmes, ob dolor!, (sota un cimbori
de Hum pastada amb neu, pastada amb sang unigenita),
et sonden l´esvoranc
-pany d´arquimesa d´alabastre i vori.
No hi cal rcntar-sc amb aiguaneu les mans
ni, dins l´crm ini, reposar-Ies clases.
Set amors i set joies cxpectants
vetllen, prudellts, com les prudents esposes:
El que era polpa deis dolors humans
ara és talment Ulla àmforade roses.
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Viernes Santo en SINEU Procesion Santo Entierro 2 Mallorca
Viernes Santo en SINEU Procesion Santo Entierro 2 Mallorca. La cofradía de la Soledat, fundada en 1812, porta la imagen traída por los Frailes Mínimos en el año 1664, que sale de Convent de Sant Francesc Sineu. Otra de las imágenes más veneradas es la de la cofradía de la Pietat, fundada en 1965, así como la cofradía dels Donants de Sang (creada en 1994) con el paso de Jesús en la Cruz y la Confradia del Davallament con su paso del Davallament. La procesión del Santo Entierro y de la Soledad de María de Sineu surgió en el siglo XVII, aproximadamente entre los años 1615 y 1620 y es una de las más antiguas de Mallorca, cuyos pasos son de un gran valor.
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4º CERTAMEN JAZZ PALMA COMERCIAL LUNAR PROJECT 6º CONCIERTO
JAZZ PALMA COMERCIAL 2011 LUNAR PROJETC 2 VIDEO 6º CONCIERTO Componentes Clara Luna voz y melódica, Bernard Van Rossum saxos, Jairo Ortega piano y teclados, Paco Perera contrabajo, Guillem Pons batería. Descripción Se conocieron en 2005, en una “escuela astronáutica” –dicen-, y en 2008 presentaron el CD Supernova, galardonado con el Premio Jaç a la Mejor Nueva Propuesta. Un grupo de melodías bonitas, que transita por el jazz vocal, los ritmos latinos e, incluso, el pop-jazz. Dos canarios, un menorquín y un británico-holandés flanqueando la voz de Clara Luna. Llamaron la atención los dúos de voz e instrumentos y de instrumentos también. Clara Luna, intervino con dos bandas, de las que este 2º video corresponden a la banda LUNAR PROJECT.

Components Components Clara Luna veu i melòdica, Bernard Van Rossum saxos, Jairo Ortega piano i teclats, Paco Perera contrabaix, Guillem Pons bateria. Descripció Es van conèixer el 2005, en una ´escola astronàutica´-diuen-, i el 2008 van presentar el CD Supernova, guardonat amb el Premi Jaç a la Millor Nova Proposta. Un grup de melodies boniques, que transita pel jazz vocal, els ritmes llatins i fins i tot el pop-jazz. Dos canaris, un menorquí i un britànic-holandès flanquejant la veu de Clara Luna. Van cridar l´atenció els duos de veu i instruments i d´instruments també. Clara Lluna, va intervenir amb dues bandes, de les que aquest 2º vídeo corresponen a la banda LUNAR PROJECT.

Components Clara Luna and melodic voice, Bernard Van Rossum sax, piano and keyboards Jairo Ortega, Paco Perera bass, Guillem Pons battery. Description They met in 2005 in a ´school astronautics´, they say, and in 2008 presented the CD Supernova Jaç Prize for Best New Proposal. A group of beautiful melodies, which passes through the vocal jazz, Latin rhythms and even pop-jazz. Two canaries, a Menorca and a British-Dutch flanking Clara Luna´s voice. Attention is drawn to duets for voice and instruments and tools as well. Clara Luna, spoke with two bands, of which this 2º video corresponding to the band LUNAR PROJECT.

Komponenten Clara Luna und melodische Stimme, Bernard Van Rossum Saxophon, Klavier und Keyboards Jairo Ortega, Paco Perera Bass, Guillem Pons Batterie. Beschreibung Sie trafen sich 2005 in eine ´Schule Raumfahrt´, sagen sie, und im Jahr 2008 legte die CD Supernova Jaç Preis für den besten neuen Vorschlag. Eine Gruppe von schönen Melodien, die durch die Vocal-Jazz, Latin-Rhythmen und sogar Pop-Jazz geht. Zwei Kanarienvögel, ein Menorca und eine britisch-niederländischen flankierenden Clara Luna´s Stimme. Es wird auf Duette für Gesang und Instrumente und Werkzeuge sowie gezogen. Clara Luna, sprach mit zwei Bands, von denen dieses 2º Video entsprechend der Band LUNAR PROJEKT.
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